Tiger Mountain

sobota 25. července 2015



Dnes Vám přináším velmi krátký článek :-). Jelikož na nás padla cestovní únava sečtená s únavou z předešlých dnů, vydali jsme se podle všeho na procházku na horu Tiger Mountain. Aspoň jsme si mysleli, že půjdeme na procházku :-D. Nakonec z toho byl dvouhodinový výšlap na 916 metrovou horu, která se nachází poblíž městečka Issaquah. Musím říct, že mi to dalo zabrat, hlavně ten sestup pak dolů. Nevím jak vy, ale mně ty sestupy dělají větší problémy, než výšlapy nahoru. Klepou se mi při nich kolena a cítím se víc nestabilně. Měla jsem toho sestupu prostě plný zuby :-D.


Při výšlapu jsme nicméně poznali jednu povahu Američanů. Každý, koho jsme potkali, nás zdravil: Hi, how are you? ..a široký úsměv :-). Teta nám pak vysvětlila, že Američané tuto větu říkají každému a že je to taková ta věta, na kterou oni nechtějí odpověď, jak se máme, ale jen to Hi. :-)
Z hory je nádherný výhled na jezero Sammamish.


Také musím přiznat, že za celý pobyt ve státě Washington jsem neviděla nikoho morbidně obézního. Hodně lidí tam sportuje.
Bratr měl tento den na sobě tričko nějaké kapely s obrázek Sochy Svobody na vozíčku a vztyčeným prostředníčkem. Čekali jsme, jestli na to náhodou někdo zareaguje. A taky se tak stalo. Jeden starší pán, který zřejmě každý večer stezku uklízí a upravuje , se tomu tričku zasmál a dal bráchovi palec nahoru :-D.


Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)