Kramsach- Pohoří Rofan- Sonnwendjoch

čtvrtek 30. července 2015


Znáte to, když celý život odmítáte jednu věc, pevně si za tím stojíte, aniž byste to někdy pořádně vyzkoušeli, a jen co to zkusíte, v tu ránu změníte názor?
Takhle to bylo se mnou a s horskou turistikou. Ještě donedávna jsem turistiku v horách vyloženě nesnášela (samozřejmě aniž bych v některých horách vůbec kdy byla; nepočítám ty na lyžování) a jen mě Pepa podplatil (takhle se na mě musí :-D), abych to s ním (a pro něj :-)) vyzkoušela a už mě má tam, kde mě celou dobu chtěl mít ( a já ho mám tam, kde chci mít já- proto taky teď pojedeme k moři- což doposavaď nesnášel pro změnu on :-D). I když nám počasí zrovna dvakrát nevyšlo, vůbec nám to nevadilo. I tak jsme si to náramně užili a spíše jsme byli rádi, že nelilo vkuse celý den :-).
A o mém prvním výletu do hord v létě bude následující-spíše opět praktický příspěvek.

Jak jsme jeli tam


Na výlet jsem pozvala vždy usměvavou kamarádku s jejím přítelem, aby zábava byla 100% zaručená a jako přepravu jsme zvolili klasicky auto. Za cestu tam a zpět, dálniční známku a ubytování v kempu na dvě noci jsme zaplatili celkem 1200 na osobu.

Ubytování


Když jet do hor, tak jedině spát pod stanem :-). Dopředu jsme si našli dle google.maps autokemp a místa pro dva stany si na jeho webových stránkách http://www.camping-seehof.com/  zarezervovali. Dopředu jsme museli zaplatit zálohu 50 eur. Až zpětně jsme zjistili,že autokemp je hodnocen 5 *. V ceně ubytování jsou pak i vstupy na různé lanovky a jiné atrakce zadarmo!! (neplatí pro kabinovou lanovku). Kemp je zasazen do nádherné přírody hned v úpatí pohoří u krásného jezera a jeho sociální zařízení je až obdivuhodně čistotné. Kemp můžu jen doporučit.
Jak jsem již zmínila, za dopravu a ubytování na dvě noci jsme zaplatili 1200 na osobu.


Pohoří Rofan


Původně jsme chtěli využít sedačkovou lanovku v blízkém okolí (kterou jsme měli v rámci ubytování zdarma)  na Sonnwendjoch, ale pro špatné počasí nebyla ten den v provozu. Využili jsme tedy kabinovou lanovku, která byla asi 15 minut jízdy od našeho autokempu. Z výstupu z lanovky nám pak cesta na vrchol pohoří Rofan trvala necelé 2 hodinky.






Během výšlapu byla potřeba doplňovat energii :-)




A tady už jsme na samotném vrcholu :-).






Za zdolání hory jsme si jako za odměnu naplnili žaludky teplým a vynikajícím jídlem, které někteří z nás ( no vlastně všichni jen ne já :-D) proklepali ještě na tak trochu adrenalinové atrakci :-).




A celý zážitek zapili mňamózním snachpsem :-D


Jelikož se druhý den vyjasnilo, využili jsme proto ještě lanovku na Sonnwendjoch, kterou jsme měli v rámci našeho ubytování zdarma, abychom se ještě na okolní krásnou přírodu podívali z vrchu za lepšího počasí :-).








A co Vy a horská turistika? :-)

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)