Summer in pictures

sobota 22. srpna 2015



Ahoj všichni :-)
ráda bych Vám ve zkratce ukázala, jak jsem letošní léto prozatím prožila já :-) .

První část léta jsem strávila doma a to byl právě ten čas, kdy jsem si po celém roce pořádně odpočinula :-)


V tu dobu jsem většinu času trávila odpočíváním s pejsky na zahradě :-)




Občas se mi poštěstilo vyfotit něco výjimečného :-)


 Nedávno jsme vyrazili na výlet do Kutné Hory, kde jsme strávili moc příjemný čas :-)


Léto ale ještě nekončí, a proto se moc těším, co mi ještě přinese :-). Jak si léto zatím užíváte Vy? :-)

8 komentářů

  1. krásne fotky :) a ten vtáčik je ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z toho, že jsem takhle na toho ptáčka narazila a neuletěl přede mnou, jsem měla ohromnou radost :-)

      Vymazat
  2. Nekutečně krásné fotky, já léto trávím nejčastěji doma, řekněme, že to není moje nejoblíbenější období a pár zážitků mám i z Prahy.

    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za kompliment :-) já tedy naopak trávení léta doma miluji :-)

      Vymazat
  3. Ja te na tech fotkach malem nepoznala, uplne jina, ale krasne fotky
    SHICOOLCA

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky! na té první máš úžasný overal a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :) Ja som leto zatiaľ trávila na brigáde ale konečne sa skončila a idem si 3 týždne oddychovať kým mi začne škola :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)