Jíme společně s batoletem | Vařím pro batole - Kuřecí polévka

pondělí 10. října 2022

 


Co já budu dnes vařit, abychom mohli jíst společně? To si v poslední době říkám čím dál častěji, a tak si sem chci ukládat recepty, které nás bavily a ke kterým se budu chtít vracet.

Třeba budou inspirací k vaření i pro Vás. 


  • kuřecí paličky (stehna, křídla, krky - z těch je ale málo masa)
  • zelenina vhodná do polévky (kterou máme u dětí zavedenou, případně s každou další novou polévkou zavádíme další druhy - já použila 2 velké mrkve, 2 petržele, několik růžiček brokolice. 
  • těstovinová písmenka (nebo lze polévku zahustit luštěninou jako je třeba červená čočka)
  • sůl

Ve vodě jsem nechala na mírném plameni provařit kuřecí paličky alespoň hodinu (lépe déle pro kvalitní vývar). Zpočátku vaření jsem sesbírala lžící vytvořenou pěnu. Kuřecí paličky jsem následně obrala a maso vrátila do hrnce. Přihodila jsem nakrájenou zeleninu a nechala vařit další půl hodinu. Jemně jsem polévku osolila a na závěr jsem přihodila těstovinová písmenka a nechala pár minut provařit.




Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)