středa 3. února 2016

Laky na nehty H&M




Krásnou středu všem!
V dnešním příspěvku bych Vám ráda sdělila svůj názor na aktuální řadu laků na nehty od značky H&M. Dříve jsem kosmetiku z H&M moc nemusela, přišlo mi, že jejich laky na nehty nevydržely pomalu ani den, oční stíny byly bez báze prakticky nepoužitelné. Před půl rokem ale tento řetězec svoji kosmetiku renovoval a to se vším všudy. Zprvu jsem si pořídila pouze jeden lak na vyzkoušení a jeden jejich lesk na rty (ten je také dobrý) a musím přiznat, že již po prvním použití jsem z laku byla unesená a dalším jeho používáním jsem se v tomto dojmu jen utvrzovala. Před Vánoci jsem si pak doplnila zbývající kousky, které mě také vůbec nezklamaly. Laky skvěle kryjí již v prvním nátěru a vydrží mi na nehtech min. 4 dny. Pokud lak překryjete jejich třpytkatými edicemi, vydrží lak mnohem déle, a to snad i díky té vlastnosti, že se v podstatě přibetonuje na nehet :-D - třpytky z H&M jdou těžko odlakovat, ale takový problém mám asi s většinou třpytek. To, jak jsem si oblíbila ty laky, může jen podtrhnout ten fakt, že po nich šahám mnohem raději, než třeba po lacích od tolik opěvované Mavaly, či Collistar nebo dokonce i OPI. A co Vy? Jakou zkušenost s těmito laky máte Vy?









2 komentáře:

  1. Libi se mi odstiny co mas, budu muset jit mrknout.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. to sú krásne laky :) ja som tiež veľmi kozmetiku HM nemusela, ale už mám nejaké kúsky :) hlavne ale čo sa týka pomôcok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)