sobota 30. ledna 2016

Valentýnské makronky | Valentine´s heart macarons


Krásnou poslední lednovou sobotu všem :-),


pomalu se nám blíží svátek svatého Valentýna, a proto jsem si pro Vás připravila malý tip na dárek v podobě mých oblíbených makronek.

Skořápky jsem vytvořila podle mnou již osvědčeného receptu, který naleznete zde .
Tentokrát jsem je ale vytvářela do tvaru srdce podle předem vytištěné šablony.

Jako náplň jsem zvolila lemon curd, která se dosud stala mojí nejoblíbenější :-)












A co Vy? Pustíte se do nich také? ;-)

6 komentářů:

  1. Vypadají nádherně. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají hezky ! :) Lemon curd mám taky ráda, dělala jsem domácí, ale už jsem ho stihla spořádat, tak musím nadělat další :D Makronky s lemon curd plánuji taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji :-) budu ráda, když se pochlubíš výsledkem ;-)

      Vymazat
  3. Ty jsou nádherný! Úžasná práce, neměla bych na to nervy :D

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju :-) ono to nakonec není tak složitý, jen si člověk musí pamatovat, že u makronek něco jako přiměřeně nefugnuje ;-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)