úterý 5. ledna 2016

BH cosmetics Wild&free paletka očních stínů




Krásný večer všem! :-)
V době volna o Vánocích jsem často přemýšlela, zda mám (či nemám) do svého blogu zařadit další z mých zálib a to kosmetiku. I přestože je všude plno recenzí na kosmetické přípravky a všechno již muselo být tím pádem řečeno, rozhodla jsem se nakonec, že do toho jdu. Přeci jen je to můj blog a dělám ho pro radost a kosmetika mi radost přináší. :-)

Jako první jsem si pro Vás připravila recenzi na moji nejnovější a zároveň nejbarevnější paletku, kterou jsem vyhrála u Gabrielky na blogu http://www.gabrieless.com/. Jedná se o paletku od značky BH cosmetics Wild & free.

Přiznám se, že tuto značku kosmetiky jsem doposud neznala ( možná jsem o ní slyšela či ji zahlédla, ale více jsem se jí nevěnovala, protože snadno podléhám trendům a pořizuji si právě to, co je zrovna in :-D ).




Obal paletky je tvaru čtverce, je z tvrdého a poměrně bytelného papíru, a mohlo by tak vydržet i nějaké to cestování, uzavírání je magnetické. Na vnitřní straně odklápěcího víčka nalezneme slušně velké zrcadlo, do kterého se vejde celý obličej :-D a dá se s ním tak parádně nalíčit. Na podstavě se pak nachází celkem 9 zapečených očních stínů.

Uspořádání stínů v paletce je na první pohled bláznivé, ale po důkladnějším zkoumání zjistíte, že má jistý smysl. Pokaždé, když propojíte 3 stíny všemi možnými směry (jako při luštění osmisměrky), vyjdou Vám nové a zajímavé kombinace obsahující v sobě vždy jak světlý stín na projasnění vnitřního koutku, tak tmavší stín na orámování víčka či vytvoření kouřového vzhledu. Barevným složením paletka potěší především ty, kteří rádi experimentují a vyhrávají si s líčením. Já osobně bych po této paletce v obchodě nesáhla, protože bych se bála, že ji použiji maximálně jednou za rok. Proto jsem teď moc ráda, že ji vlastním a konečně uvidím, jak to s barevnými stíny budu mít :-) .

Všechny stíny jsou lesklé, zapečené s mají skvělou pigmentaci. Po rozrušení tuhé vrchní vrstvy se dobře nabírají na štětec a snadno se nanášejí na víčko za průměrné prášivosti. Výdrž stínů s použitím oční báze ( jinak už to ani neumím :-) ) je velmi uspokojivá :-). Po celodenním nošení jsem nezaznamenala slévání či ztrácení na intenzitě barvy.  Fialový a modrý stín jsou ze stínů nejmatnější, jsou méně pigmentované a mají ze všech stínů asi nejmenší výdrž. Nejvíce pigmentované stíny jsou hnědé a tmavě zelený.


První řada obsahuje stín fialový, tyrkysově zelený a "šampaň".



Druhá řada obsahuje stín olivově zelený, teple hnědý a khaki zelený.



Třetí řada obsahuje stín studený hnědý, indigo modrý a nebesky světle modrý.



Dle mého paletka rozhodně dostává svému názvu. Je divoká, je prostě svá. Co na tom, že oční stíny jsou "každej pes jiná ves", stíny mají své kouzlo a rozhodně vyplní touhu vybláznit se.

Na mé osmibodové škále, kdy nejlepší má 8 a nejhorší 1, této paletce dávám 5.



4 komentáře:

  1. Jako paletka vypadá zajímavě a vzhledově je hodně krásná! :) Mi ježíšek od této značky taky nadělil paletku, takže se na blogu tak do měsíce a půl ukáže :) (Musí si vystát frontu :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Je zajímavá, ale takové barvy bych nejspíš vůbec nevyužila :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenze a ty fotky jsou úžasné :) No nebudu tu lhát, ale držela jsem se zuby nehty, abych paletku neotevřela, protože tyhle barevné kombinace prostě miluju a hned bych zkoušela a zkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)