středa 4. listopadu 2015

Mikulov


Krásný večer všem přeji :-) .

Jak jste mohli na mém instagramovém účtu postřehnout, jeden zářijový víkend jsem strávila ve vinném sklípku a byl to teda moc příjemně strávený čas :-). A právě o pár informací z tohoto víkendu bych se s Vámi ráda podělila :-)

Ubytování jsme měli dopředu zamluvené v rodinné vinařství v Březí - Vinařství Kňourek. Byli jsme parta 11 lidí a za dvě noci s polopenzí, chuťovkovým prkýnkem po večeři a ochutnávkou vín jsme zaplatili zhruba 1300 za osobu.

Pan Ing. Kňourek se převážně specializuje v bílých a růžových vínech, ale do těch červených už začíná také pronikat a některé druhy již ve svém sortimentu také nabízí. Na jeho pochvalu se dá mými slovy říci snad jen to, že to není žádný šmudla, se svými víny vyhrává různá ocenění a jeho bílá vína, ač jsem já vyloženě na ty červená, jsem s chutí degustovala :-D .

Ve volném čase jsme si neodpustili návštěvu Lednického zámku a města Mikulov, které mě vyloženě nadchlo svojí krásou. Mikulov jsem navštívila poprvé v životě a už v ten moment jsem věděla, že ho chci navštivovat pravidelně :-).


Zámek Lednice




Minaret






Zvonice a kaple sv. Šebestiána na Svatém kopečku




Zámek Mikulov










Výborný jablečný zákusek v restauraci U Obřího soudku na náměstí v Mikulově, ten si nesmíte nechat ujít ;-).



A co Vy? Cestujete rádi na Moravu? Jaké místo jste si tam oblíbili Vy? :-)

2 komentáře:

  1. Mikulov jsem také navštívila..Moc se mi tam líbilo a ten víhled byl nezapomenutelný
    www.roxi--blogg.blogspot.cz ráda bych získala nové čtenáře budu ráda když se přidaš... Krásný blog..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)