středa 28. října 2015

MACARONS / MAKRONKY S CITRÓNOVÝM KRÉMEM / LEMON CURD




Ahoj u další makrónkové story :-) !


Jak jsem makronky vytvořila dnes?


Skořápky jsem vytvořila podle mnou již osvědčeného receptu, který naleznete zde .


Lemon curd


Na citrónovou náplň potřebujeme
  • 50 g másla
  • 4 žloutky
  • 70 g třtinového cukru (při použití světlejšího bude i krém světlejší ;-))
  • 70 ml citrónové šťávy
  • najemno nastrouhaná kůra ze 2 bio citrónů (strouhejte pouze žlutou část, bíla v krému zhořkne)
Všechny ingredience jsem smíchala a zahřívala ve vodní lázni při občasném zamíchání do zhoustnutí.




Video návod můžete zhlédnout níže :-)

Sleduj rozhodně v HD ;-) .



7 komentářů:

  1. Lemon curd miluju, makronky musí být úžasný :) Video super, působíš sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Video se mi moc líbí, makronky taky :)) A hodně se mi i líbí, že tvůj recept na ně není tak strašně složitý jako ho vídám všude jinde :) Tak že bych se do nich konečně pustila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to zkus a pak dej vědět, jak to šlo ;-) :-)

      Vymazat
  3. Krásné! Já makronky ještě nejedla :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :-) makronky jsou naprosto výborný, ale příliš najednou se jich sníst pro sladkost nedá :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)