středa 23. září 2015

Španělský #OOTD No. 1



Ahoj u mého prvního podovolenkového příspěvku! :-)
Vy, co mě sledujete na instagramu, nebo jste viděli včerejší video, už víte, že jsem v posledních dvou týdnech byla ve Španělsku, a tedy následujících pár příspěvků bude věnováno právě jemu :-).
Jako první přináším můj první večerní #ootd. Na sebe jsem oblékla šaty z H&M za 300 Kč, které jsem doplnila červenými botičkami z butiku v Chorvatsku a kabelkou ze Zary, kjenž se mnou strávila celé léto a právě i celou dovolenou ve Španělsku. Přesně v den příjezdu do ČR se mi ale roztrhl její popruh, a tak tedy i pro ni končí letošní léto a já mám celý rok na přemýšlení, jak ten popruh opravit :-D. Srdíčko z náramku mi vytvořil můj Pepášek, já mu jen dopletla náramek :-).















6 komentářů:

  1. tie šatičky sú nádherné! jednoduché a veľmi hravé a nesmierne ti pristanú! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi ti to.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. krásné šaty, moc ti tento střih sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)