sobota 25. července 2015

Venice look :-)



Šaty u mě vedou, proto jsem si jich zabalila na dovolenou víc než triček. Do Benátek jsem si oblékla tyto lososově růžové šaty, které jsem si koupila náhodně v Gatu. V Gatu se mi oblečení většinou moc nelibí, často bývá špatně ušité, ze špatných materiálů a jde to na první pohled vidět. Přesto jsem si tam tyto šaty a i něco víc koupila. Musím říct, že toho teď nelituji a to i díky jejich ceně- 500 Kč :-). Při té příležitosti jsem si tam pořídila i tyto balerínky a to z jednoho prostého důvodu- věděla jsem, že pojedu na dovolenou, a že budu chodit celý den po městě, a to se většinou podepíše i na botách. Často jsou pak už nepoužitelné. Koupila jsem si právě pro tento účel tyto bílé balerínky- že je prochodím za jeden den, a pak se s nimi rozloučím :-). No a nekupte to, když stály jen 200 Kč. Navíc musím říct, že byly naprosto super- jsou z látky, takže sály pot, nikde netlačily, a navíc po celodenním chození vypadají ještě nositelně, takže je budu moci možná ještě tak dvakrát někam vzít :-D.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)