čtvrtek 30. července 2015

Rhodos V


Krásný nedělní večer přeji :-)
Přicházím s dalším příspěvkem, který je stále naladěný na dovolenkové vlně :-). Dnes na mně můžete vidět šaty, které jsem si pořídila před dvěma lety z eshopu bechick.com. Tyto šaty vyloženě zbožňuji, protože jsou podle mě neuvěřitelně ženské :-D. Snad každá se v nich musí cítit jako bohyně :-D.
V posledních dnech nacházím plno pro mě neznámých a úžasných blogů, které si horlivě přidávám do sledování. Podle některých začíná být tak trochu přeblogováno, mně to však vůbec nevadí. Ráda objevuji nové a nové blogy a sleduji tak životy normálních holek :-). Tímto bych Vás tedy chtěla poprosit, pokud jste v poslední době narazili na nějaký blog, který opravdu stojí za to, napište mi na něj odkaz ;-) dík :-)










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)