sobota 25. července 2015

Budapest look :-)



Výlet do Budapešti se nám opravdu vydařil se vším všudy. Trochu jsem se obávala, aby se nám nepokazilo počasí, protože zrovna v tom týdnu v ČR celý týden neustále pršelo a bylo okolo 9 stupňů. To se však nestalo :-). V Budapešti bylo příjemných 22 stupňů, slunečno. Sice foukal trochu chladnější vzduch od řeky, na lehký svetr to bylo ale ideální. Podle zpráv z domova-doma stále pršelo. Proto pokud se chystáte jet do Budapešti v září, vřele doporučuji :-).
Dnes Vám přináším outfitový post, kde Vám chci ukázat, co jsem měla na sobě druhý den v Budapešti. Všimněte si i bot, které jsem si koupila první den výletu. Tyto boty jsem měla vyhlídnuté již dopředu a šla jsem po nich cíleně. V Budapešti jsem je totiž pořídila o 750 korun levněji než v Česku a z toho mám nesmírnou radost. Nemohu však stále pochopit, proč se stejná věc dá všude jinde koupit levněji ( tyto boty se v Rakousku dají sehnat o 500 Kč levněji- i to je docela velký rozdíl, nemyslíte? )






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)