sobota 25. července 2015

Back to CZ




V postu o Budapešti jsem se zmínila, že jsem na závěr dne utratila zbylé forinty za věci pro radost :-). Za co přesně jsem je utratila, můžete vidět v dnešním outfitovém článku. Původně jsem měla v plánu si pořídit nějaká basic trička, protože ta mi poslední dobou nějak chybí, pak mi ale do oka padl tento svetr s krátkým rukávem. I když ho za celý rok unosím málo-asi jen na jaře a během teplého podzimu, stejně jsem měla nutkání si ho pořídit. Mám i pocit, že jsem ho v českém H&M neviděla. Po čem jsem však v Česku již pokukovala a následně si ho v Budapešti pořídila o 50 Kč levněji ( i těch 50 Kč mě potěšilo :-D ), byl tento výrazný náhrdelník.
Po tomto nákupu opravdu velmi doufám, že se do Maďarska opět někdy podívám, protože nakupování tam tolik nebolí :-D.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :-)